Sadržaj se učitava

PTP DIS DOO
Bulevar oslobođenja 1b, 11319 Krnjevo
Besplatan poziv
Kontakt centar: 0800 101 101
Ovo je DIS
Mi smo najveći domaći trgovinski lanac
DIS je porodična firma, sa dugom tradicijom u trgovini. Pre više od 20 godina, osnovali smo DIS i imali smo samo sebe. Na nesigurnom tržištu burnih 90-ih i prve decenije XXI veka, naš posao smo gradili polako, na zdravim osnovama.

Formula našeg uspeha jeste činjenica da smo se uvek, bez obzira na okolnosti, držali date reči, a to nije toliko često danas u Srbiji. Uskoro su počeli po tome da nas prepoznaju i zbog toga da nas cene. To je jedan od razloga zašto DIS uživa veliko poverenje među svojim dobavljačima, kupcima i poslovnim partnerima. Za nas važi parola – dogovor kuću gradi.

Imamo jasan cilj: Svaki naš poslovni potez, svaki pregovor sa dobavljačima, sa predstavnicima medija, sve ima za cilj da našim kupcima pružimo što više i da za njih predstavljamo sinonim dobre kupovine. Otuda i naši slogani: „Kupuj domaće u domaćoj trgovini" i “Dobra kupovina”. To je DIS.

Takođe, ove godine otvorili smo i 8 novih Super DIS marketa. Novi format prodajnih objekata SUPER DIS je doneo vizuelne promene enterijera i eksterijera marketa, ali i veliki napredak u oblasti usluge koja postaje još kvalitetnija. Razvoj novog SUPER DIS koncepta, koji podrazumeva kompletno unapređenje ambijenta, ponude i usluge, u skladu je sa nastojanjem kompanije da svim svojim kupcima obezbedi najbolje uslove za zaista super kupovinu svakog dana.
DISTRIBUTIVNI CENTAR
11.600
paletnih mesta
16.000
skladišnog prostora
51
transportno vozilo
Zašto smo uspešni?
DIS je najveći domaći trgovinski lanac koji danas u svojoj mreži broji 33 marketa i preko 160 franšiznih partnera sa razrađenom distribucijom.

Dakle, zašto smo uspešni?
Iza našeg uspeha stoji oslanjanje na svoje znanje, mukotrpan rad i princip da se držimo date reči. Ono što je možda najvažnije, za sve ovo vreme nismo mislili samo na sebe, već i na to da naš kupac u DIS objektima može da kupi više nego na drugim mestima. Smatrali smo to jedinim načinom da ostanemo u poslu sa jakom konkurencijom u zemlji, ali i u inostranstvu.
Društvena odgovornost
Briga o kupcima
Bez naših kupaca ne bi bilo ni nas tako da su nam kupci prioritet i sve što radimo usmereno je ka njima i njihovim potrebama. Zato su naše procedure rukovanja životnim namirnicama i proizvodima naših dobavljača u potpunosti usaglašene sa najstrožim domaćim i stranim standardima i propisima. Izlaganje mesa, mesnih prerađevina, jaja, voća i povrća je takvo da ispunjava sve standarde, jer i mi kupujemo u DIS-u i hranimo svoje porodice. Drugi, podjednako važan aspekt brige o kupcima, je politika cena. Svojim kupcima uvek nudimo najbolje po najpristupačnijim cenama.
Briga o partnerima
Oduvek smo negovali pošten i korektan odnos sa našim partnerima. Samo takvi odnosi mogu na duže staze da urode plodom. Data reč je zakon.
Briga o zaposlenima
Svako od zaposlenih u DIS-u na neki način predstavlja DIS. Zato se u našoj kompaniji vodi računa da naši zaposleni imaju najbolje moguće uslove za rad. Takođe, DIS gaji kompanijsku kulturu koja se bazira na pojedincu i na priznavanju njegovog truda i zalaganja. Uvođenjem modernog DIS Trening centra, omogućavamo našim zaposlenima da usvoje najnovija saznanja iz oblasti maloprodaje kako bi lakše napredovali u svom poslu. Trud i zalaganje svakog pojedinca znači razliku između uspeha i neuspeha cele kompanije.
Briga o društvenoj zajednici
DIS je kao najveća domaća trgovina, u svoju ponudu uvrstio najveći procenat proizvoda proizvedenih u Srbiji. Mi smo pre svega srpska firma i svesni smo koliko je važno podsticati domaću privredu. U isto vreme, radimo na tome da naše kupce edukujemo da uvek biraju domaće proizvode, jer kupovinom domaćih proizvoda u domaćoj trgovini, utičemo da novac ostane ovde, u Srbiji. Koliko smo ozbiljno i studiozno prišli tom problemu govori i činjenica da smo tokom 2012. godine u saradnji sa Novakom Đokovićem napravili tri reklamne kampanje čija je glavna poruka bila „Kupuj domaće u domaćoj trgovini". Pored toga, u mestima gde ima svoje markete, DIS aktivno radi sa lokalnim zajednicima na podizanju kvaliteta života i ulaže u razvoj i obrazovanje mladih.
Standardi kvaliteta
Maksimalno kvalitetna usluga prema potrošačima je ono čemu težimo. Visoki standardi su postavljeni u svim oblastima poslovanja, od pažljivog odabira dobavljača i saradnika, preko stroge kontrole kvaliteta robe pri ulazu u naš trgovinski sistem, primene beskompromisnih sanitarno-higijenskih procedura, do stalnog unapređenja nivoa ljubaznosti zaposlenih u direktnom kontaktu sa kupcima.

Trudimo se da konstantnim sticanjem i primenom novih znanja unapredimo svaki deo radnog procesa. Najstrožiji međunarodni standardi, ISO 9001 i HACCP, propisuju niz uslova koje morate ispuniti da biste svoje poslovanje uskladili sa svetskim normativima. Potvrdu da smo taj deo posla uspešno obavili, dobili smo i po drugi put 2013. godine, dobijanjem sertifikata od nezavisne francuske sertifikacione kuće „Bureau Veritas“. Ovim se kompanija DIS priključila porodici od 80.000 firmi širom sveta, čije poslovanje je ova renomirana firma pozitivno ocenila. Tu se ovaj proces ne završava, jer jednom dobijeni sertifikat podleže godišnjim kontrolama. To znači da čitav sistem poslovanja mora biti konstantno unapređivan, u skladu sa najnovijim svetskim dostignućima u ovoj oblasti. Krajnji cilj našeg insistiranja na vrhunskom kvalitetu i maksimalnom zalaganju svakog pojedinca radno uključenog u DIS sistem, je osećaj sigurnosti i poverenja. Poverenja koje naši potrošači, kupci i saradnici imaju prema nama. I svakako našeg poverenja prema njima.