Nova energija u DIS-u, koja se prepoznaje u podizanju nivoa kvaliteta svih aspekata poslovanja tokom poslednjeg perioda, zahtevala je i nov ton komunikacije kada je u pitanju marketinški nastup. Energija sa kojom je tokom poslednjih godinu dana formiran novi koncept marketa Super DIS, i s kojom je izvršeno ujednačavanje naših DIS marketa sa novim standardima, otvorio je prostor novom pravcu koji spaja modernost sa tradicionalnim porodičnim vrednostima – vrednostima koje su u skladu sa dugogodišnjom politikom kompanije.
Odlučili smo se da stvorimo jedinstvena i zabavna zaštitna lica koja će naši potrošači zavoleti od prvog susreta i sa kojima će moći da se poistovete kada dođu u naše markete. Super porodica Disić od juče je postala deo naše velike porodice i sigurni smo da će još dugo vremena biti sa nama. Ovom prilikom vam ih predstavljamo, a ne sumnjamo da ćete se vremenom sa svakim članom upoznati još mnogo, mnogo bolje...
Odlučili smo se da stvorimo jedinstvena i zabavna zaštitna lica koja će naši potrošači zavoleti od prvog susreta i sa kojima će moći da se poistovete kada dođu u naše markete. Super porodica Disić od juče je postala deo naše velike porodice i sigurni smo da će još dugo vremena biti sa nama. Ovom prilikom vam ih predstavljamo, a ne sumnjamo da ćete se vremenom sa svakim članom upoznati još mnogo, mnogo bolje...