Sadržaj se učitava

PTP DIS DOO
Bulevar oslobođenja 1b, 11319 Krnjevo
Besplatan poziv
Kontakt centar: 0800 101 101
Odaberite jezik
SRB / ENG
Odaberite jezik: SRB / ENG
12.06.2020.
ДИС окупио највеће домаће брендове и започео кампању „Домаћи задатак: Купи домаће“
Данашњом конференцијом (12.06) за медије одржаном у просторијама београдског Медија центра, компанија ДИС покренула је јединствену кампању „Домаћи задатак: Купи домаће“ у којој, поред највећег домаћег трговинског ланца, учествују и највећи домаћи произвођачи – Бамби, Имлек, Златиборац и Књаз Милош.
Конференцијом за медије је означен почетак кампање, учествовали су представници свих пет компанија – генерални директор компаније ДИС Иван Шулеић, Немања Брковић (Бамби), Марија Маловић (Имлек), Дијана Савић (Златиборац) и Милана Петровић (Књаз Милош).
На конференцији је најављено да ће компанија ДИС, која је идејни творац и носилац кампање, наступити током њеног трајања са ћириличним логотипом и слоганом „Наш, домаћи“ - што је недвосмислена позиција коју држи скоро 30 година. Такође, амбалаже производа ће бити постављене на посебно креираним позицијама које су брендиране нашим примарним писмом, док ће потрошачи, захваљујући указаном поверењу, само у ДИС маркетима током трајања кампање моћи да купе лимитирану, ексклузивну ћириличну амбалажу Плазме.
Генерални директор највећег домаћег трговинског ланца Иван Шулеић, изразио је да поред позитивне реакције аудиторијума очекује и још боље резултате продаје домаћих брендова у маркетима ДИС-а:
„Желели смо да створимо јаку интегрисану кампању која ће обележити 2020. годину у ДИС-у. Уједињујући се са највећим српским брендовима на заједничкој мисији промоције домаћих производа, мислим да смо то и успели и да смо завршили највећи део нашег домаћег задатка. У том смислу, очекујемo и да ће реакција потрошача бити позитивна и да ћемо их на овај начин подсетити да је и пред њима један леп и лак домаћи, а то је да купе домаће у домаћој трговини.“
Наглашавајући значај куповине домаћег, г-дин Шулеић је завршио своје излагање: „Куповином домаћих производа, ми не помажемо само брендовима, већ и једној великој мрежи запослених људи, њиховим породицама и читавој заједници. Примера ради, узимајући у обзир запослене које наших пет компанија упошљава, долазимо до бројке од преко 4.000 људи. На овај начин желимо да истакнемо да компаније које производе у Србији, упошљавају људе из Србије и плаћају порез Србији, стварају вредност за целу заједницу чинећи живот сваког појединца бољим.“

 
Najčitanije
ПОНОВО РАДИМО ПО РЕДОВНОМ РАДНОМ ВРЕМЕНУ
28.08.2020.
БУДИМО ОДГОВОРНИ. ЧУВАЈМО СЕБЕ И ДРУГЕ.
13.07.2020.
КАРТИЦУ ОГРЕБЕШ – ПОКЛОН ДОБИЈЕШ!
01.08.2020.