Sadržaj se učitava

PTP DIS DOO
Bulevar oslobođenja 1b, 11319 Krnjevo
Besplatan poziv
Kontakt centar: 0800 101 101
Odaberite željeni jezik
Odaberite željeni jezik
Krompir paprikaš
Krompir dobrog kvaliteta, kuvan ili pečen, donosi iznenađujući broj zdravstvenih benefita. Istorija pokazuje da su određene populacije (posebno irsko seosko stanovništvo u 19. veku) živele gotovo samo od krompira, što potvrđuje njegovu veliku nutritivnu vrednost. Neki nutricionisti čak smatraju da je krompir možda jedina namirnica koja se može jesti gotovo svaki dan.
Sastojci:

•    2 bataka sa karabatakom
•    700 g krompira
•    2 šargarepe
•    2 paprike
•    1 glavica crnog luka
•    2 čena belog luka
•    2 kašičice aleve paprike
•    6 kašika ulja
•    2 kašike brašna
•    Šaka peršuna
•    So, biber i tucana paprika po ukusu
•    1 kocka za supu goveđa ili pileća.
Priprema:

U šerpu sipati ulje, staviti piletinu i propržiti nekoliko minuta sa obe strane. Dodati šargarepu seckanu na kolutove, crni luk seckan na kockice i sitno seckan beli luk. Propržiti još par minuta. Zatim naliti vodom i staviti 2 kašike aleve paprike. Dodati tucanu papriku i biber po ukusu, pa poklopiti i čekati da proključa.

Kada prokuva, staviti kocku za supu i ostaviti da se kuva oko 30 minuta. Zatim ubaciti papriku sečenu na kocke i krompir sečen na četvrtine. Doliti vodu ukoliko je isparila. Ostaviti paprikaš da se kuva dok krompir ne bude skuvan. U činijicu sipati 150 ml vode, 2 kašike brašna, promešati i staviti u paprikaš kada je krompir skuvan. Dodati peršun i kuvati još par minuta. Probajte! Ukoliko nije dovoljno slano, posolite.
 
Nazad
Pogledaj još
Supa od povrća sa knedlama od kukuruznog brašna
Kategorija: Supe i čorbe
Krompir paprikaš
Kategorija: Kuvana jela
Zapečeni patlidžan
Kategorija: Jela iz rerne